woensdag 31 augustus 2016

dag 134: 92.7kg


Vandaag - fietsen naar en van het werk, middagwandeling 4.6km in 44min (6,3km/u)



beetje erover maar ja

========================================================================

Deze week was weer een voorbeeld van zeer losjes om springen met de richtlijnen van pronokal.

Ja ik heb nog steeds een aantal van de koekjes van pronokal, en die gaan waarschijnlijk nog mee tot eind september.

De chocoreepjes zijn zo goed als op en zijn intussen al gedeeltelijk vervangen door reepjes van gerlinea.  Minder eiwitten, maar even laag in calorieën.

Eveneens heb ik bijgehouden wat ik eet en wat mijn gewicht doet.

Op 31 dagen ben in van 96.2 naar 92.7 gegaan of - 3,5kg (de trentanalyse geeft identiek dezelfde waardes)

Eveneens heb ik gemiddeld 1440k kcal/dag wat eigenlijk op de grens is, wel heb ik niet de eetlepen olijfolie meegerekend dus laten we spreken van ietske boven de  1500kcal/dag

3.5kg/maand = 790kcal/dag (te weinig)

dus heb ik met mijn huidige levensstijl 2300kcal/dag nodig.

Voor september ga ik proberen mijn maaltijden tussen de 1500kcal en 1800kcal per dag te brengen, liefst tegen de 1500kcal om zo de volgende kilo'tjes eraf te peuteren.

Dat zou als gevolg hebben dat ik eind september zeker onder de 90kg zit.
Oktober en November zouden dan maaltijden moeten hebben rond de 1800kcal - wat me dan op mijn streefgewicht zou moeten brengen.

Dus nog 3 rustige dieet maandjes ... waarna we de calorieën traag gaan optrekken naar een hoeveelheid waarbij mijn gewicht stabiel blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten