vrijdag 19 augustus 2016

dag 123: 94.4kg

Blijkbaar zit er weer swing in, ik moet er wel bijvertellen dat ik nu dagelijks zo'n uurtje fiets, en een half uurtje (tot uur) wandel.

Maar daar staat dan bij dat ik ook extra koolhydraten aan het eten ben wat me een normaler leven geeft.

Hoe ver ik ga geraken voor 9sept ? is nog maar de vraag. Ik denk dat ik 1 kg/week haal dus zou dat bijna 3 weken zijn of 3kg welk me heel dicht bij de 90 gaat brengen.

Volhouden.

Eveneens moet ik intussen gaan zoeken hoe ik mijn eten ga doen in september. Pronokal stop ik mee, maar ik vind wel dat ik gelijkaardige snacks wil hebben. Weinig calorieën en lekker.

Dat gaat nog even zoeken worden. Maar pas over 2 weken.

EXTRA PROBLEEM - oogmigraines met Aura - deze week al 2 keer gehad - het enige dat ik veel meer doe is bewegen en caffeïne slurpen ... dat tweede gaan we nu even de kraan een beetje dicht draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten