woensdag 24 augustus 2016

dag 127: 93.6kg

Er zit nog steeds leven in, maar het pronokal gedeelte ben ik intussen stilaan aan het afbouwen.

Wat ik bedoel is dat ik de pronokal voeding begin te verminderen, en op mijn calorieën aan het letten ben. Ik volg nog wel hun raadgeving voor ontbijt en zal op het werk nog wel de overschot aan pronokal koekjes opwerken maar voor de rest.

Ik had als eerste een licht actief persoon genomen voor mij, en volgens die meting zou ik 2800kcal per dag nodig hebben, intussen heb ik 20dagen mijn calorieverbruik bijgehouden, alsook mijn gewicht en daaruit komt nu dat ik een dagelijks calorieverbruik heb van 2200.

1450kcal gemiddeld per dag, een gewichtsverlies van 740g/week wat overeenkomt met 740kcal/dag.
 is gecombineerd 2200kcal.

Ik ga dit wel moeten opvolgen, maar tot nu toe ziet het ernaar uit dat ik ga proberen onder de 1700kcal/dag te blijven en boven de 1000kcal/dag

Het minder drinken van koffie lijkt ook te helpen met mijn visuele aura's migraine. In ieder geval wordt ik er ook minder gestrest van.

Nu weer een nieuw kleding probleem, ik kan juist in een medium ... dus als ik nog eens 5kg kwijt ben ...  moet ik goed gaan zien naar mijn kleding. Dus wachten we nu weer even voor we aan herst/winterkleding beginnen.

Ik voel me eigenlijk beter dan in de laatste jaren, dus nog wat doorbouwen aan Ronny 2.0 - de release candidate is klaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten